Veelgestelde vragen

Dit kan via info@bellawebshoponline.nl of via onze contactpagina.

info@bellawebshoponline.nl

27 Old Gloucester Street, WC1N 3AX London

+316 1681870

We zijn 7 dagen per week bereikbaar en reageren binnen 24 uur.

De gemiddelde levertijd bedraagt 7-14 dagen voor Nederland en België.

Onze producten worden namelijk direct vanuit onze opslagplaatsen verspreid over heel de wereld naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten voor een goede prijs aanbieden. 

Om deze reden kunnen wij ook gratis verzending aan bieden.

Bij ons zijn de verzendkosten altijd gratis.

Helaas is het niet mogelijk om jouw bestelling direct naar een afhaalpunt te laten sturen. 

Als dit niet van te voren wordt vermeld aan de afhaal locatie bestaat de kans dat zij jouw pakket weigeren en zal jouw pakket retour afzender worden gestuurd. Het is daarom alleen mogelijk om jouw huisadres op te geven tijdens het plaatsen van de bestelling. 

Ben je onverhoopt niet thuis? Geen probleem. De bezorger zal het pakket bij de buren of op een afhaalpunt bezorgen en laat jou dit altijd weten door middel van een briefje.

Wij bieden een retourtermijn van 14 dagen aan.

Neem contact op met onze klantenservice om jouw product te retourneren.

Dit duurt gemiddeld 3-6 werkdagen. Meestal ontvang je het binnen 24uur nadat wij het hebben ontvangen.

  • Ideal
  • Bancontact
  • Paypal
  • Creditcard
  • Apple pay

Je bestelling wordt met DHL, PostNL of UPS bezorgd.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. 

Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: https://bellawebshoponline.nl/pages/tracking-genie

Heb je na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Omdat we werken vanuit verschillende opslagplaatsen over de hele wereld kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Je kunt je factuur opvragen bij onze klantenservice.

Op deze pagina https://bellawebshoponline.nl/pages/tracking-genie  kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

✔️ Gratis Verzending in Nederland & België

✔️ Gratis achteraf betalen met Klarna

✔️ 100% gegarandeerde levering, 14 dagen Niet goed = geld terug garantie

✔️ 7 dagen per week bereikbaar

Tijdens het afrekenen kun je gebruik maken van jouw cadeaukaart. Selecteer de gewenste optie tijdens de betaling en vul de gevraagde gegevens in.

Het is niet verplicht om het gehele saldo in één keer te spenderen. Je kunt er ook voor kiezen om een deel uit te geven en de rest te bewaren op de kaart voor een volgende keer.

Om een B2B bestelling aan te vragen kun je een e-mail sturen naar info@bellawebshoponline.nl. De afdeling B2B zal dan binnen 1-2 werkdagen reageren op je aanvraag. Het is bij ons pas een B2B aanvraag wanneer de bestellingwaarde boven 500 euro ligt.